Translate

четвъртък, 16 януари 2014 г.

Върхът

Върхът се изправя пред мен.
Белотата на снега и синевата на небето се врязаха в очите ми.
Синевата се взривява в мен и отеква в дълбините на душата.
Върхът, тържествуващо и надменно предизвикателно, се надига на пръсти-
 недостижим и желан.
Когато тръгвах към него бе толкова възможен,
ласкав,
нежно подканящ.
И колкото повече се приближавах, толкова повече се отдалечаваше,
Примамваше ме към себе си,
предизвикваше моята воля, желание и копнеж.
И се отдалечаваше, отдалечаваше…
Тичах,
бързах,
падах,
болеше, болеше, болеше…
Но исках и  продължавах,
исках и се изкачвах.
И падах,
и плачех,
и мълчах,
и проклинах,
и се самосъжалявах,
И исках, и исках, и исках…
Върхът, омагьосан, надменно се извисяваше над мен-
Години невъзможност да го достигна.
В този момент мой  приятел тръгва към своята планина,
към своя връх.
Тръгва смело,свободно, дръзко.
Аз чакам.

Взривената в мен синева ми дава усещане, че живея.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Можете да използвате някои HTML маркери, например:
<b></b>, <i></i>, <a href=""></a>